Serviciul de Ambulanță București-Ilfov, organizează concurs (conform O.M.S. nr. 166/2023), în vederea ocupări următoarelor posturi vacante de medici, pe perioadă nedeterminată, de natură contractuală, funcție de execuție, în cadrul substațiilor Serviciului de Ambulanță București-Ilfov, astfel:
- 5 (cinci) posturi de medic specialist medicină de urgență;
Calendarul de desfăşurare a concursului:
– perioada de depunere a dosarelor 23.01.2025-07.02.2025 orele 09:00-13:00
– proba scrisă în data de 14.02.2025 ora 09:00
– proba clinică/practică în data de 20.02.2025 ora 09:00
Activitatea se va desfășura în cadrul Compartimentul de consultații de urgență și transport sanitar neasistat, respectiv Compartimentul de asistență medical de urgență și transport medical asistat, în regim de gardă, ture de 12 ore, TURNUS 12 cu 24, 12 cu 48, salarizat conform legislației în vigoare.
Condiții generale de participare:
Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile generale și specifice, prevăzute de legislația în vigoare (O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice și H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare), după cum urmează:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Nu vor fi admise dosarele candidațiilor care au fost angajați la SABIF și li s-a încetat contractul de muncă ca urmare a unei abateri disciplinare sau în perioada de probă.
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar, care va conține următoarele documente:
a) formularul de înscriere la concurs;
b) copia de pe diploma de licenţă şi certificatul de specialist/ dovada promovării examenului de medic specialist;
c) copie a certificatului de membru al organizaţiei profesionale cu viza pe anul în curs și copie Asigurare MALPRAXIS.
d) dovada/înscrisul din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una dintre sancţiunile prevăzute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ori cele de la art. 39 alin. (1) lit. c) sau d) din Legea nr. 460/2003 privind exercitarea profesiunilor de biochimist, biolog şi chimist, înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Ordinului Biochimiştilor, Biologilor şi Chimiştilor în sistemul sanitar din România;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h) Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (“Clinic sănătos, Este/Nu este în evidență cu boli cronice, psihice sau neuropsihice”), eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
j) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
k) curriculum vitae, model comun european.
Documentele prevăzute la lit. d) şi f) sunt valabile 3 luni şi se depun la dosar în termen de valabilitate.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. c) -f), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap (dacă este cazul) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei primei probe de concurs, respectiv proba scrisă.
Cerificatul de integritate comportamentală poate fi solicitat şi de către instituţie, numai cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Dosarele de concurs se depun personal la sediul S.A.B.I.F. din: B-dul Dacia, nr 169, et 4, Sector 2, București, Compartimentul R.U.N.O.S., telefon 021/2015122 sau 021/2015134, conform calendarului de desfășurare a concursului.
Calendarul de desfăşurare a concursului:
1. Perioada de depunere a dosarelor 23.01.2025-07.02.2025 orele 09:00-13:00
- Afișarea rezultatelor privind selecția dosarelor: 11.02.2025 ora 14:00;
2. Proba scrisă va avea loc în data de de 14.02.2025, ora 09:00. Se va susține la sediul din str. Mihai Eminescu, nr 226-236, Sector 2, București sau la un alt sediu comunicat ulterior și constă în 10 întrebări alcătuite de comisia de concurs pentru fiecare specialitate.
3. Proba practică/clinică va avea loc în data de 20.02.2025, ora 09:00, la sediul din str. Mihai Eminescu, nr 226-236, Sector 2, București sau la un alt sediu comunicat ulterior și constă în simulări de caz, interpretarea unor electrocardiograme, etc conform tematicii și bibliografiei atașate.
Proba practică/clinică se poate înregistra şi audio/video la solicitarea membrilor comisiei de concurs, cu aprobarea preşedintelui comisiei și se păstrează, în condiţiile legii, timp de minimum un an de la data afişării rezultatelor finale ale concursului. Înregistrarea video este permisă numai cu acordul scris al candidaţilor, obţinut în prealabil, cu respectarea datelor cu caracter personal. (Art 41 alin 9 si 10 cf H.G. nr.1336/2022).
Sunt declaraţi admişi la proba scrisă/practică candidaţii care au obţinut minim 50 de puncte.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a instituţiei, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă, proba practică/clinică, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la Compartimentul R.U.N.O.S., în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise și probei practice/clinice, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor analizează lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează prin afişare la sediul și pagina de internet a instituției, imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul şi pe pagina de internet a instituției, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii „admis” sau „respins”.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă și practică/clinică.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă (B), iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi departajaţi pe baza punctajului obţinut la proba suplimentară de departajare (proba D).
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din domeniul medical, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .