RecoMedica, un proiect online de ghidare și asistență medicală gratuită, lansează campania de informare “Pentru mine, pentru cei din jurul meu”, ce își propune educarea unui public cât mai larg cu noțiuni generale de sănătate, pentru a preveni îmbolnăvirea cu viruși transmisibili.
Sub sloganul “Pentru mine, pentru cei din jurul meu”, RecoMedica aduce la cunoștință informații de bază pe care oricine ar trebui să le dobândească, pentru a menține un echilibru de sănătate și pentru a evita cât mai mult îmbolnăvirea sau răspândirea acestor boli de sezon.
Astfel, echipa RecoMedica a dezvoltat o serie de afișe și materiale video de prezentare, ce vor fi promovate în luna februarie și martie în mediul online, menite să educe publicul: Ce trebuie sa facem ca sa prevenim infectarea cu viruși gripali, răceli sau viroze; Ce facem dacă avem anumite simptome; Cum să reacționăm dacă vedem la alții că au simptome, Cum ne spălăm pe mâini corect etc.
Conform celui mai recent raport al Institutului Național de Sănătate Publică, numărul total de cazuri de infectii respiratorii acute (gripă clinică, IACRS și pneumonii) a fost de 165.598 la nivel național, cu 59,2% mai mare comparativ cu cel înregistrat în aceeași săptămâna a sezonului precedent.
“Am pornit aceasta campanie pentru că este important să înțelegem cu toții că prin mici schimbări în rutina noastră zilnică am putea micșora considerabil numărul de cazuri de îmbolnăviri. Doar prin simplul stat acasă atunci când observăm primele simptome de gripă sau răceală, putem să-i protejăm pe alții de la a se îmbolnăvi. De exemplu, sunt companii care îți taie până la jumătate din salariu dacă te duci la serviciu bolnav și vrem să încurajăm aceste reguli de limitare a răspândirii bolilor de sezon”, a explicat Eduard Andrei Cioroaga, co-fondatorul startup-ului RecoMedica.
Campania de informare lansată de RecoMedica se desfășoară pe toate platformele de socializare, de la Facebook, LinkedIn, YouTube la Instagram, TikTok și Twitter. Materiale informative sunt postate zilnic pe toate aceste platforme, împreună cu o serie de clipuri video explicative.
RecoMedica își propune ca această campanie să transmită, în primul rând, o stare de solidaritate și un spirit de responsabilitate socială: “Responsabilitatea socială se naște atunci când învățăm să oferim celorlalți același nivel de respect pe care îl avem față de noi înșine”, spune Eduard Andrei Cioroaga. “Totodată este și o modalitate prin care oamenii să conștientizeze și să fie ușor mai pregătiți pentru o epidemie cu un virus nou, cum este Coronavirus care a înregistrat peste 50,000 de cazuri în câteva săptămâni.”
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din domeniul medical, urmărește-ne pe Facebook.