În perioada în care Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate (PIAS) este indisponibilă, furnizorii aflați în relație contractuală cu casele de asigurări vor acorda servicii medicale și farmaceutice în sistem offline, conform prevederilor legale.
În prezent se lucrează la soluționarea problemelor tehnice apărute în sistemul informatic al CNAS.
„Ne cerem scuze pentru inconvenientele create pacienților și furnizorilor și vă asigurăm că vom întreprinde toate demersurile necesare astfel încât serviciile medicale și farmaceutice necesare asiguraților să fie accesate și validate. Dacă până la finalul acestei zile echipa care lucrează la remedierea sistemului informatic nu va reuși sa repună total sistemul în funcțiune, vom lua în calcul măsuri care sa permită validarea serviciilor acordate în sistem offline pe perioada în care PIAS nu va fi funcțională”, a declarat Adela Cojan, președintele CNAS.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din domeniul medical, urmărește-ne pe Facebook.