Spitalul Județean de Urgență Slatina, str. Crișan, nr. 5, judeţul Olt, organizează concurs pentru ocuparea unor posturi vacante, în conformitate cu prevederile Ordinului M.S.nr.166/2023, pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist și chimist in unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum și a funcțiilor de șef secție cu modificarile si completarile ulterioare, pe perioada nederminata, astfel:
A. DENUMIREA POSTURILOR
– 1 post vacant de medic rezident ultimul an, specialitatea cardiologie, nivel de studii S, normă întreagă, perioadă nedetermintă la Sectia Cardiologie din cadrul Spitalului Judetean de Urgență Slatina.
– 3 posturi vacante de medic specialist, specialitatea cardiologie, nivel de studii S, normă întreagă, perioadă nedetermintă la Sectia Cardiologie din cadrul Spitalului Judetean de Urgență Slatina;
La concurs se pot înscrie candidaţi care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii generale şi specifice :
B. CONDIŢII GENERALE ȘI SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS
1. CONDIŢII GENERALE
a. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b. cunoaște limba română, scris și vorbit;
c. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoana candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h din HG.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. CONDIŢII SPECIFICE
– studii universitare de licență în domeniul sănătate, specializarea medicină;
– adeverință/carnet rezident în specialitatea cardiologie sau după caz certificat de medic specialist în specialitatea cardiologie ;
– se pot înscrie la concurs doar medici care au încheiat rezidenţiatul, medici rezidenţi care au promovat examenul de specialitate în anul 2024, în conformitate cu prevederile art. VII alin. (4) O.U.G. nr. 156/2024
C. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS
a. formular de înscriere la concurs;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c. copia de pe diploma de licenta ,adeverință/carnet rezident în specialitatea cardiologie sau după caz certificat de medic specialist în specialitatea cardiologie, dovada ca a promovat examenul de specialitate în anul 2024, în conformitate cu prevederile art. VII alin. (4) O.U.G. nr. 156/2024
d. copie a certificatului de membru al organizatiei profesionale cu viza pe anul in curs;
e. dovada/ inscrisul din care sa rezulte ca nu i-a fost aplicata una din sanctiunile prevazute la art.455 alin.(1) lit.e) sau f), la art.541 alin (1) lit.d) sau e), respective la art.628 alin.(1)lit.d) sau e) din Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
f. acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevazut in anexa nr.3 la ordin;
g. certificat de cazier judiciar sau dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
h. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privata a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârsta, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
j. copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
k. adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului de medic specialist, specialitatea pediatrie, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
l. certificat medical format A5 din care să rezulte că este apt din punct de vedere fizic şi neuropsihic pentru exercitarea activităţii pentru postul pentru care candidează sau doreşte să se angajeze, în original;
m. curriculum vitae, model comun european.
Documentele prevazute la lit. e) și lit. l) sunt valabile 3 luni, iar documentul prevăzute la lit. g) este valabil 6 luni si se depune la dosar in termen de valabilitate.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis in condițiile legii.
În cazul documentului prevăzut la lit. g), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Actele prevăzute la lit. b) c), d), f), i), j), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Copiile după actele solicitate, după caz, copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice şi alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului, vor fi prezentate şi în original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
D. PROBE DE CONCURS
1. Selecția dosarelor de înscriere la concurs(A) și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D) prevăzută în anexa nr.3 la Ordin
2. Proba scrisă(B)
3. Proba clinica sau practica, in functie de specificul postului publicat la concurs(C)
E. CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
Nr. crt. Activitate Data
1. Publicarea concursului 11.02.2025 ora 09ºº
2. Termen limită de depunere a dosarelor 24.02.2025 ora 16ºº
3. Selecția dosarelor de concurs 25.02.2025 sau 26.02.2025
4. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 26.02.2025
5. Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor 27.02.2025 ora 16ºº
6. Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor și afișarea rezultatelor acestora 28.02.2025
7. Proba scrisă 05.03.2025 ora 09ºº
8. Afișarea rezultatelor probei scrise 06.03.2025 ora 1600
9. Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la rezultatul probei scrise 07.03.2025 ora 16ºº
10. Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la rezultatul probei scrise și afișarea rezultatelor acestora 10.03.2025
11. Data probei clinice/practice 11.03.2025 ora 09ºº
12. Afișarea rezultatelor probei clinice/practice 12.03.2025 ora 16ºº
13. Termen pentru depunerea contestațiilor cu privire la rezultatul probei clinice/practice 13.03.2025 ora 16ºº
14. Termen pentru soluționarea contestațiilor cu privire la rezultatul probei clinice /practice și afișarea acestora 14.03.2025 ora 16ºº
15. Afișarea rezultatelor finale 17.03.2025
Locul desfăşurării probelor – Sediul Spitalului Județean de Urgență Slatina.
F. BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ
Bibliografia și tematica sunt anexe la anunț și sunt afişate la sediul unităţii şi pe site-ul spitalului (www.spjslatina.ro).
o Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea „admis” sau „respins”, însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul unității sanitare, precum şi pe pagina de internet, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a dosarelor de înscriere.
o Sunt declarati admisi la fiecare proba candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte la proba scrisa, respectiv 50 de puncte la proba practica.
o Se pot prezenta la urmatoarea proba de concurs doar candidatii declarati admisi la etapa anerioara.
o Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la cele doua probe.
o Rezultatele finale se publica pe site-ul unitatii noastre.
o In termen de 24 de ore de la afisarea rezultatului fiecarei probe, candidatii respinsi au dreptul sa depuna contestatie la secretariatul unitatii.
o Rezultatul la eventualele contestatii se va comunica in termen de 24 de ore de la expirarea termenului pentru depunerea contestatiilor.
o Pe baza notelor obtinute, comisia de concurs va stabili ordinea candidatilor admisi la concurs.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, Normare, Organizare si Relatii cu Publicul din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina, Strada Crisan nr.5, telefon 0736/373205 sau 249/431764 interior 162
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din domeniul medical, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .