ANMCS oferă pacienților un instrument util de comunicare privind experiențele avute în spitale

Stiri

Autoritatea Națională de Management al Calității în Spitale (ANMCS) a lansat pe portalul propriu un instrument util de comunicare cu pacienții, pe care îi încurajează să povestească despre experiența lor în spitale, atât pozitivă cât și negativă.

Pacienții au astfel posibilitatea să contribuie la îmbunătățirea calității serviciilor oferite de către unitățile sanitare prin semnalarea unor experiențe avute în interacțiunea cu sistemul sanitar, atât ca pacient cât și ca aparținător, experiențe care pot reprezenta lipsa de preocupare pentru calitatea serviciilor oferite sau pot afecta siguranța pacienților. În acest scop, la adresa web https://capesaro.gov.ro/experienta-ta.php a fost creat un formular care poate fi completat de orice pacient sau aparținător care dorește să semnaleze aspecte importante legate de activitatea spitalelor din România și a de face sugestii pentru îmbunătățirea activității acestora.

Este important de știut că informațiile transmise în acest formuar nu au caracterul unei petiții conform OG 27/2002, cu modificările și completările ulterioare.

Aceste date vor fi folosite de catre structurile de specialitate ale ANMCS în cadrul procesului de monitorizare post-acreditare a unitatilor sanitare, conform metodologiilor și procedurilor interne.

Pentru petiții, cei interesați sunt rugați să folosească adresa de email info@anmcs.gov.ro.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din domeniul medical, urmărește-ne pe Facebook.

Lasă un răspuns