Direcția de Sănătate Publică a Județului Buzău angajeaza medic primar cu specialitatea igiena si medic primar cu specialitatea epidemiologie

Stiri

Direcția de Sănătate Publică a Județului Buzău, cu sediul în Buzău, Str.G-ral Grigore Baștan, Nr.3, înconformitate cu prevederile Ordinului MS nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef  în unităţile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare, organizează concurs  în vederea ocupării următoarelor posturi contractuale de medici,  pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă,  durata timpului de lucru 7 ore/zi,35 de ore/săptămână, aflate sub incidenta O.U.G. nr.9/2025 si a O.U.G. nr.12/2025, astfel:

  • 2 posturi de medic primar cu norma intreaga, confirmat in specialitatea igiena, din cadrul Compartimentului de evaluare a factorilor de risc din mediul de viaţă şi muncă;
  • 1 post de medic primar cu norma  intreaga, confirmat in specialitatea epidemiologie, din cadrul Compartimentului de supraveghere epidemiologică şi control boli transmisibile.
  • Dosarul de concurs va conține obligatoriu următoarele documente:

a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;;

b) copia de pe diploma de licenţă şi certificatul de medic primar;

c) copie a certificatului de membru al organizaţiei profesionale cu viza pe anul în curs;

d) dovada/înscrisul,  din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una dintre sancţiunile prevăzute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

i) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

j) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

k) curriculum vitae, model comun european;

l) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

      Notă

    Documentele prevăzute la lit. d) şi f) sunt valabile 3 luni şi se depun la dosar în termen de valabilitate.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare    într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

  Copiile de pe actele prevăzute la  lit. b), c), i) şi l), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

   Documentul prevăzut  la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise.

        Informații suplimentare se pot obține la sediul DSP Buzau, strada G-ral Grigore Baștan nr.3, Buzau la Comp. RUNOS – tel. 0238725690 int.212 si 243 și pe site-ul www.dspbuzau.ro.

  • Condiții de participare la concurs

Condiții generale:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs, inclusiv condiţiile de exercitare a profesiei;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

         Condiții specifice pentru ocuparea posturilor de medic primar confirmat in specialitatea igiena:

  • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență în medicină;
  • certificatul de medic primar  în specialitatea igienă;
  • certificat de membru al organizatiei profesionale  cu aviz anual de liberă practică pentru anul in curs;
  • acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevazut la Anexanr.3 la Ordinul M.S.nr.166/2023;
  • Dovada /inscrisul ca nu i-au fost aplicate una din sanctiunile prevazute la art.455,alin.(1), lit e) si f) din Legea nr 95/2006 privind reforma in domeniul sanatattii, cu modificarile si completarile ulterioare.

         Condiții specifice pentru ocuparea postului de medic primar confirmat in specialitatea epidemiologie:

  • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență în medicină;
  • certificatul de medic primar în specialitatea epidemiologie.
  • certificat de membru al organizatiei profesionale  cu aviz anual de liberă practică pentru anul in curs;
  • acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevazut la Anexanr.3 la Ordinul M.S.nr.166/2023;
  • Dovada /inscrisul ca nu i-au fost aplicate una din sanctiunile prevazute la art.455,alin.(1), lit e) si f) din Legea nr 95/2006 privind reforma in domeniul sanatattii, cu modificarile si completarile ulterioare.

    CONDIȚIILE DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:

   Înscrierile la concurs se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv  până la data 03.04.2025, iar concursul se organizează conform calendarului de desfășurare, la sediul Direcției de Sănătate Publică Buzau, strada G-ral Grigore Bastan, nr.3, Buzau și va consta în următoarele etape:

1. selecția dosarului de înscriere (proba A) și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr.3 la ordin;

2. proba scrisă (proba B);

3. proba clinică/practică (proba C)

     Concursul se va desfasura conform calendarului  urmator:

– 21.03.2025- publicare anunț concurs.

– depunerea dosarelor pană în data de 03.04.2025  inclusiv, ora  15.00.  

– selecția dosarelor și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare, prevăzută în Anexa 3 la Ordinul MS nr.166/2023 – 07.04.2025, ora  11.00.

– afișarea rezultatelor selecției dosarelor  cu menţiunea “ADMIS” sau “ RESPINS”- 08.04.2025 ora 13.00. 

– depunerea contestațiilor 09.04.2025, ora  13.00.

– afișarea rezultatelor în urma contestatiilor,  10.04.2025, ora 13.00.

– desfășurarea probei scrise 06.05.2025 ora 10.00.

– afișarea rezultatelor probei scrise 06.05.2025, ora 15.00.

– depunerea contestațiilor 07.05.2025, ora 15.00.

– afișarea rezultatelor în urma contestațiilor 08.05.2025, ora 15.00.

– susținerea probei practice 09.05.2025 ora 10.00

– afișarea rezultatelor probei practice  12.05.2025, ora 10.00

– depunerea contestațiilor proba practică 13.05.2025, ora 10.00

– afișarea rezultatelor în urma contestațiilor la proba  practică 14.05.2025, ora 10.00.

– afișarea rezultatelor finale ale concursului 15.05.2025, ora 10.00.

      Dosarele de concurs se depun la Comp.RUNOS al D.S.P. Buzau, strada  G-ral Grigore Baștan, nr. 3, de luni pană joi  între orele 9.00-15.30 și vineri de la 9.00 la 13.00.

      Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

      Comunicarea rezultatelor fiecărei etape din concurs se va face prin afișare la sediul instituției din Buzau și pe pagina de internet, la adresa: www.dspbuzau.ro, la secțiunea cariere, conform calendarului de concurs.

      Concursul se va desfașura la sediul sediul Direcției de Sănătate Publică Buzău Str. G-ral Grigore Baștan, nr. 3.

DIRECTOR EXECUTIV,                                                                                  Comp.RUNOS,

Jr.Ungureanu Cristina                                                                                             Ec.Cîrciu Cocuța

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din domeniul medical, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .